Van der Valk
PROJECT VOOR
Van der Valk Hotels en Restaurants
Sinds
2001
Werkzaamheden
Woordvoering en crisiscommunicatie
De uitdaging
Het familieconcern Van der Valk Hotels en Restaurants is niet meer weg te denken uit Nederland en daarbuiten. Met meer dan 100 vestigingen is Van der Valk een partij die regelmatig door de media benaderd wordt. Hoge bomen vangen veel wind, en dat geldt zeker voor Van der Valk. Maar hoe ga je daar als familiebedrijf mee om? Aan ons de eerbare taak om dit in goede banen te leiden.
De oplossing
Met ruim 100 vestigingen en minimaal even zoveel familieleden en meningen, is het belangrijk om een eenduidig en krachtig signaal af te geven naar de buitenwereld en in het bijzonder de media.
Onze rol als woordvoerder is dan ook om een helder en duidelijk verhaal naar de media te communiceren. Of het nu gaat om een bepaald hotel of het concern breed betreft, wij zijn de schakel tussen de familie en de media. Op deze manier dragen we bij aan de juiste berichtgeving en de professionaliteit van het concern.
Bericht succesvol afgeleverd
-
Met regelmaat staan we de media in Nederland, België en Duitsland te woord en voorzien we ze van antwoorden op hun vragen. Al dan niet resulterend in artikelen over Van der Valk betreffende een bepaald onderwerp.
-
In de bijna 20 jaar dat we actief zijn voor Van der Valk hebben we vele persberichten bezorgd bij relevante media.
-
In het voorjaar van 2020, bij de invoering van de Corona maatregelen voor de horeca en hotels, hebben we alle Nederlandse media, of het nu gaat om de schrijvende media, radio of televisie, online media te woord gestaan.
-
In de afgelopen jaren hebben we diverse interviews weten te realiseren met uiteenlopende onderwerpen, maar altijd het Van der Valk concern als rode draad.