Jonge Valken
PROJECT VOOR
Van der Valk Hotels en Restaurants
Sinds
2001
Werkzaamheden
Woordvoering en communicatie
De uitdaging
Het familieconcern Van der Valk Hotels en Restaurants is niet meer weg te denken uit Nederland. De hotels staan voor luxe, kwaliteit en goede service. Hoewel iedereen weet dat Van der Valk een familieconcern is, is er maar weinig bekend over de Valken. Tijd om daar verandering in te brengen!
De oplossing
Om een kijkje in de keuken te geven, is een 6-delige televisieserie ontwikkeld met de naam Jonge Valken. In de serie wordt de vierde generatie Van der Valken gevolgd in het dagelijkse management van het hotelconcern. De serie is in 2017 uitgezonden op Omroep MAX.
Bericht succesvol afgeleverd
- De 6-delige serie heeft een zeer positief sentiment op social media opgeleverd.
- “Komt er een tweede seizoen?” (twitter.com)
- De eerste aflevering werd door 805.000 kijkers bekeken.
- “Ik houd van deze familie. Wat werken ze hard en hebben ze passie voor hun werk” (twitter.com)
- “Een fascinerend kijkje in een fascinerende familie. Om in Van der Valk termen te blijven: de kers op de tv-avond” (ad.nl)